Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?


Het kan voorkomen dat u tijdens de begeleiding tegen zaken aanloopt die voor u onacceptabel zijn.
Uw hulpverlener hoort graag persoonlijk van u wat de oorzaak van de klacht is en zal samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing.


Switch streeft ernaar om zoveel mogelijk klachten op te lossen door met elkaar te praten.
Mocht u er met de hulpverlener niet uitkomen dan kan de leidinggevende van Switch de klacht met u bespreken om te komen tot een positieve oplossing.


Indien u om redenen niet het gesprek kunt aangaan met een van onze hulpverleners en een officiële klacht wilt indienen dan kunt u gebruik maken van de link Klachtenportaal Zorg rechts onderaan op de contact pagina op onze website.


Klachtenportaal Zorg biedt u als cliënt een onafhankelijk platform om klachten te uiten en te laten behandelen en biedt zorgverleners, zoals Switch, een ervaren en deskundige onpartijdige klachtenbehandeling.


Op de website van Klachtenportaal Zorg is er een uitgebreide klachtenprocedure te vinden voor cliënten, waar stap voor stap beschreven staat hoe de procedure in zijn werk gaat.

Alle communicatie omtrent de klacht verloopt via het Klachtenportaal Zorg en wordt begeleidt door een onafhankelijke klachtenfunctionaris.